pain

Dagen har spenderats med Sofia som är hemkommen från Thailand, alltid trevligt. Drog på vår vanliga shoppingrunda och sedan lagade vi lite mat. mysigt.
Dock bara en halvtimme efter att hon åkt så började det göra ännu ondare i ryggen och bara nån minut senare var jag sängliggandes. Fick åka direkt till en läkare som tog emot på kvällen och han kunde konstatera att jag hade en akut muskelknytning. Så nu har jag fått två olika starka tabletter och får absolut inte köra bil eller dricka alkohol, suck. Menmen. Bara så jävla drygt, känns som att det alltid är ngt som gör ont på mig.

Hoppas att det blir bättre till imorgon när vi ska gå på teater med klassen.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0