rubrik

När man sitter med en tenta såhär så tänker man på tusen saker som man annars skulle kunna göra.
Tusen jobb som man skulle kunna känna sig su gen på, Faktum är ju att om jag läser klart lärarprogrammet och sedan börjar jobba direkt så kommer jag ha spenderat iprincip hela mitt liv i skolan utan avbrott. tragiskt? haha

Nej men suget det kommer och går lite, vissa dagar vill jag bara plugga igenom allt och få börja jobba direkt. Andra dagar känner jag att jag inte alls passar som lärare och att jag förmodligen kommer bli en dålig sådan så jag borde lika gärna hoppa av. Men jag tror att det är vanligt att tveka när man läser. Jag får absolut inte tänka på att det är 5 års utb, då blir jag helt utmattad. haha

Fresten så hade jag skit tråkigt en stund på dagen idag så jag provade att sminka mig utan att titta i spegeln, helt sjukt svårt, kändes som om jag var 5 år och kladdade i mammas sminkväska. Hahah då vet ni vad jag sysslar med när jag är uttråkad.

nu DH.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0