sjukstugan är inte över

Känner mig så sjukt ensam just nu, Sitter hemma själv och har feber och ont i hela kroppen. Marcus har inte ens kommit hem från jobbet än :( blir nog garanterat ngn köpmat ikvl då varken jag eller han kommer orka att laga något, men fyfan vad ovärt att sitta själv en fredagkväll! bläää

läste igenom mina inlägg och insåg att det alltid är ngt negativt skrivet, tror att det beror på den enkla anledningen att det är enda tillfället jag skriver av mig, när jag är glad har jag ingen lust att sätta mig och skriva här inte. Nope så det är bara stå ut med min sarkasm och negativitet ibland ;).

Nu ska jag lägga mig under täckerna och titta på ngn serie i väntan på sällskap.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0