tiisdag

Har varit effektiv idag, eller ja ska man börja jämföra med andra så har jag väl kanske inte varit det men för min egen skull så har det gått väldigt bra idag. har kommit igång med tentan och känner inte längre att jag kommer gå under. Tog mig även en paus och bakade bullar, jag gjorde det helt och hållet för marcus skull. I lördags 22.00 frågade han om inte jag hade lust att baka bullar eftersom jag ändå tycker det är så roligt? Jag skrattade ut honom och sedan talade vi inte mer om det. haha (22.00 en lörda kväll, nejtack). Men han var super gullig och kom hem med en stor bukett tulpaner igår så då kände jag att jag ville göra ngt för hans skull. så det har jag gjort idag.

Tänkte fortsätta skriva på tentan ikväll och kanske åka ut till björnön och gå en snabb promenad, bra att rensa huvudet lite när man sitter framför en dataskärm hela dagen. Och imorgon blir det lunch med en gammal kompis. Ska bli riktigt roligt att träffas igen.

Nej nu ska jag göra ett sista ryck innan marcus kommer för sen vet jag att det inte blir så mkt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0