Tisdag

Får ni ibland en känsla av att ni bara vill förändra allt med livet? Bara göra något drastiskt och se vart det leder? Precis så känner jag just nu.

Ska till läkaren idag och i morgon och fixa upp det här nu, så ska sova hemma hos mina föräldrar i natt eftersom jag ska till läkaren ute på landet. Skönt att få komma hem lite och bli lite ompysslad och gå tillbaka till att vara barn. Har lite att läsa till tentan nästa vecka också så det är bara att öppna boken och sätta igång. tänkte i lugnt tempo ta tag i lite tsädning här hemma, började att rensa min garderob i fredags men avslutade aldrig projektet så det ligger kläder i hela lägenheten.

have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0