tisdag

Ni anar inte hur kär jag är i min nya skrivare som jag fick i julklapp, för det första är den svart, liten och snygg. sen kan man scanna, KOPIERA och skriva ut på den. det underlättar så enoooooormt mkt i min student vardag. guldvärt!

Nu sitter jag här och hungrar smått ihjäl i soffan, ska snart gå och ta ngt att äta med har precis målat naglarna så känns bara onödigt att förstöra nagellacket då, hah ska snart åka till uppsala och ha grammatikstuga, sedan stannar jag kvar hos jenny och pluggar grammatik och lagar plättar, ska bli skönt att få lite gjort.

lala nuhar det torkat så nu ska jag ätttaaaa hallon med lättkesella. underbart!

jessica

Kommentarer
Postat av: tessa

hurru, julklapp vare väl inte ;D? födelsedagspresent!

2011-03-01 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0