F**kin' Perfect,

Sitter och tittar på pinks video F**kin' Perfect, har ni sett den? den är ganska dramatisk men riktigt bra. Tror faktiskt att bara den videon kan hjälpa många unga tjejer som känner att de inte har något att leva för, det blir bättre. http://www.youtube.com/watch?v=ocDlOD1Hw9k

Kollade igenom " det blir bättre" avsnitten på play. Dom är väldigt gripande. och jag tycker att dess syfte är riktigt bra. Dom säger i början att dom spelat in dessa avsnitt för att hjälpa unga och förvirrade människor att det faktiskt blir bättre, skiten tar slut. Tycker att det är bra och fint att kända människor gör sig till förebilder, jag tror att det är väldigt viktigt.

Nu sitter jag här och lyssnar sönder ännu en låt och sen ska jag ut i spåret med Ida och träna lite, välbehövligt.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0