I´m in love

Marcus fyller snart år, detta är fjärde gången jag firar hans födelsedag och varje år är det samma sak.
Han säger ngt han önskar sig i förbifarten i början på januari. Jag snappar ju upp det där på en gång för jag vet att han kommer glömma bort att han önskat sig det så det blir en perfekt överaskning.

Nu till problemet som händer varje år, 1 vecka innan den stora dagen får han för sig att han måste ha just den där grejen nununu. det är som att han glömt att han vill ha det och sen kommer på det lagom till födelsedagen.
I bilen igår berättade han att han skulle åka nu på fredag och köpa den här grejen för han vile ha med sig den upp på crossen nu i helgen. Jag försökte med att det är mycket pengar och han ändå inte kommer ha ngn användning för det, men det hjälpte inte.

Och eftersom jag inte har någon aning om vad jag annars ska köpa som jag vet att han skulle bli glad för så åkte jag idag och köpte presenten, tänkte att han kan väl få den en vecka innan det spelar ingen roll.

Nästa år tänker jag inte köpa något han önskar sig. haha

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0