Pictures

I måndags stannade jag kvar i Uppsala och sov hos Ivana, vi drack rosé på hennes tak i solen, åt jordgubbar bland alla andra studenter i eko-parken och kollade på film med hennes korridorare. Uppsala är ju så fint på sommaren, för mig har Uppsala alltid varit laddat med ångest iochmed pendling och skolan, men nu ser jag helt andra sidor.

På tisdagen träffade jag mina "gamla" uppsalatjejer, Låter fel o kalla det för gamla då det bara är ett halvår sedan vi gick tillsammans, men det var iaf jättemysigt och skönt. Man får en extra energikick såhär inför slutet på skolan. Sen ska vi försöka ses i Juni igen. Jag hoppas på oss där.

















Underbara sommardagar!


Kommentarer
Postat av: anna

åh vilka härliga bilder :) och en underbar dag!!

2011-05-12 @ 18:09:14
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: nathalie

puss gullunge!

2011-05-12 @ 21:55:13
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0