The Blue

Var ute och sprang i regnet imorse, Klockan 06.00 på morgonen snörade jag på mig löparskorna och gav mig ut på en liten runda. Jag älskar att springa i regn så det gick lätt som en plätt. Blev inspirerad när jag träffade mina "gamla" uppsalatjejer som allihopa är duktiga på att träna, så nu jäklar.....

Har bakat muffins med hemmagjord maräng som topping, inte så vanligt, inte jättelätt men super gott, lägger upp bilder på det här i bloggen sen. Är inne i en riktig bakperiod, tur att jag inte tycker att det är lika roligt att äta det :P Gjorde förra veckan en "studentmössa tårta" som jag ska baka till rasmus student, som garnering var det egengjorda marsipanrosor. Det var riktigt roligt att baka den och ännu roligare när resultatet blev som man tänkt sig....

Håller fortfarande på att kolla på BigBrother men jag fattar gentligen inte varför, så tråkiga människor som det är kvar nu är helt otroligt. Det händer inte ett skit, varför röstade vi ut Rodney och Katerina? två människor som var dryga, men det var iaf lite tv. ..

Nu ska jag leta studentpresent på internet sen checka in för att ge mig ut på en löptur i morrn igen för att sedan jobba kväll.
Hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0