Jar of Heart

Sitter och lyssnar på en jättebra låt som jag faktiskt inte hört förut, Christina Perri - Jar of Hearts. Lyssna på den.




Igår var det 1 års kalas för Joline, I present från marcus och mig fick hon ett sött rosa klädset,





Jag vet inte varför jag föll så mycket för den här tavlan, den är inte särskilt fin eller så, men jag älskar att den inte riktigt passar in i sovrummet. Känns som att allt ska passa så bra ihop så då "passar" tavlan bra in eftersom den inte passar. Det är nog bara en fas av opassande jag går igenom men jag älskar det!



På kvällen vid 21.00 blev vi jättehungriga så jag ställde mig för första gången i mitt liv och stekte pannkakor. Jaghar på riktigt aldrig gjort det förut men dom blev helt okej. dock blev de bättre och bättre ju längre jag höll på. som ni ser så är den första pannkakan på talriken inte sådär jättelyckad.

Nu fick ni en del av min söndag. Nu ska jag plugga och sen imorrn bär det av till Uppsala för att sova där till på torsdag, tentaplugg på hög nivå nu, vill inte känna mig osäker på min sista tenta innan sommaren, fyfan att behöva göra om den i augusti.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0