Weekend

Helgen har gått så fort men varit helt underbar. I fredags slog vi till med en Tacokväll! så det var fullt hus här med Clara, André,Emil och Theres och Marcus och jag förståss..Sen upp och jobba 12 timmar på lördagen, gick förvånansvärt smärtfritt, fick en lunch med Theres och Clara och lite snabb shopping på rasten. Och direkt efter jag slutade åkte jag ut till de andra och firade Valborg ute på landet. Valborg ska firas på landet och så är det bara. hah.

Åkte med världens jävla otrevligaste taxi hem som körde på fel sida av vägen, vinglade och var allmänt otrevlig och arrogant!

När vi vaknade upp på söndagmorgonen insåg vi snabbt att vi inte hade ngn frukost så vi åkte hem till mamma och pappa och fick pannkaka till frulle! *underbart gott*. Efter det tog vi en tur ut till Martin för att hjälpa honom att städa efter gårdagen och fika lite med honom. Theres och jag fortsatte sedan till IKEA där vi nog spenderade närmare två timmar och fick en massa inspiration, hon ska flytta till Västerås i Juni så hon har en hel lägenhet att inreda...

Nu ska jag deklarera *sista minuten* och plugga lite, tillbaka till Uppsala idag och börja ny kurs, litteraturlistan är lååång men lätt, bland de utvalda finns Hans och greta b.la.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0