1 advent

Och jag försöker febrilt att skapa mig julstämmning, det är lite svårt när det är +5 grader ute och regn, men jag försöker sågott det går. Har fått upp alla julstjärnor och julslingan på balkongen. Till frukost blev det som traditionellt risgrynsgröt med julmust och en massa julmusik till. Dock tror jag att Marcus inte alls uppskattar min hysteri kring jul såhär redan i November, men det är smällar han får ta. haha

Har iaf googlat mig fram till en massa bra julrecept och hittat på lite egna somjag faktiskt ska prova nu fram till jul, lägger självklart upp bilder här. Något jag gjorde för flera år sedan var vanliga chokladbollar med olika julsmaker, blandannat egengjord pepparkakssmak på dom, väldigt uppskattad av småbarn iaf.

Nu ska jag lägga vantarna på pepperkakshuset, Marcus fick i uppdrag att köpa garneringen till huset, hem kommer han med blandannat gelehallon, haha det blir ett godishus iår, och det är inte fel det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0