onsdag

I fredags åkte jag till Uppsala och träffade " uppsala tjejerna igen" Vi åt god mat och njöt av varandras sällskap, Det känns riktigt riktigt bra att vi håller kvar vid varandra så bra som vi gör. underbart!
Sen blev det mycket jobb, provade på att jobba natt, skönt att bränna av några timmar medan världen ändå sover. Det sjuka var att jag inte kunde sova innan nattpasset så när jag gick av hade jag varit vaken 26 timmar, jag somnar i soffan och fyra timmar senare vaknar jag i sängen, det är fortfarande för mig helt sjukt hur det gick till.. Men efter 4 h sömn var jag tillbaka på banan så vi åkte hem till Jocke och Linsa på kvällen för lite matlagning och gott sällskap.

Nu ska jag ta en tripp till IKEA med Therese som äntligen har kommit tillbaka till Sverige igen!

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0