dance

Ni vet det där klassiska när man står och provar kläder och frågar kompisen/pojkvänen/mamman, - Ser jag tjock ut i den här? Står man i en provhytt och denna frågan kommer så finns fortfarande möjligheten att inte köpa varan och prova någon annan, Men när man står hemma i sovrummet och provar kldäer ur garderoben sätter man relationen på spel.

Eller relation och relation men hur svaret än blir så blir det fel, om jag ställer frågan men får till svar höra att jag inte alls ser tjock ut i klänningen så tror jag inte på det, Då tänker jag hela tiden att det är upp till mig att se om det funkar för hon/han är inte ärlig med mig. Men skulle hon/han säga att jag såg tjock ut i klänningen skulle jag bli ledsen och känna att inga andra kläder heller skulle passa, jag skulle inte bli arg men mycket svår att ta just då.

Nu till själva frågan, varför ställer vi den här frågan när vi VET att vilket svar det än blir så duger det inte. Och vilken sits sätter man inte kompisen/pojkvännen i fråga, Jag kan bara gå till mig själv, jag skulle inte vilja vara den som berättade för någon att den ser tjock ut, ( dock beror detta på omständigheterna och bra relation) men ändå.

Bara en tanke som slog mig såhär efter att ha provat halva min garderob och frågat marcus 3 gånger på varje plagg om jag verkligen inte ser 10 kr tjockare ut. Resultatet är att han nu somnat av utmattning.

ta allt med en nypa salt!

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0