Sunday

Att jag tog mig igenom denna dag som endast bestått i att åka runt på bilfirmor och hitta en vettig bil. Det ät lite svårt när vi är ute efter helt olika saker, jag vill ha en liten bil som drar lite bensin och är smidig att köra med, medan marcus är ute efter en stor SAAB som gärna ska vara diesel och automat, men vi får väl kanske mötas någonstans påvägen.  Jag förstog verkligen idag vadkillar menar med att de blir trötta i huvudet av att gå och shoppa kläder med oss tjejer, för precis så kände jag idag efter bara en bilfirma, Jag var så trött och ointresserad att jag kände mig åsiktslös, jag orkade inte ens ha en åsikt. så idag har jag mycket mer förståelse för er killar..

Nu ska jag lägga mig och glutta igenom säsong 1 av solsidan, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0