afraid

Usch jag har fortfarande inte släppt drömmen som ja drömde i natt.. När man var liten och drömde mardröm så la man sig i sina föräldrars säng och sen var allting bra. Nu när jag är äldre så brukar jag bara pusta ut och somna om, ( ibland väcka marcus). men denna gång var hemsk. usch fyfan. Fick inte bort bilderna på näthinnan. Så jag har varit klarvaken sen 03.24. Tänker inte berätta vad jag drömde för det är alltis ointressant att höra på andras drömmar. Men tänk er SAW blandat med nära och kära.

Just nu roar jag och marcus oss med att sitta bredvid varandra i soffan och bråka om spotify, det är ett krig jag inte tänker förlora, han byter låt på sin data och jag byter tillbaka på min data ( samma konto)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0