fly on the wings of love

ÄNTLIGEN är det ordning i kaoset, dock ingen ny bil men vi har möblerna i rätt rum och det är städat precis överallt! Känns så skönt och fräscht när man välär klar med en storstädning.Hade lite press på mig att hinna klart med städningen eftersom jag fick besök av en Linda igår, vi drack gott vin och åt ost med kex innan det bar av till Maria och Anna för god mat och mer vin. En lyckad kväll helt enkelt!

Nu sitter jag här uppe med tuppen som vanligt på lördagmornar förutom när jag ska jobba, jag förstår inte varför man är död när klockan ringer vid 07.00 men på helgerna kan jag inte få en blund till. Men det är lika bra att utnyttja dagen så mycket man bara kan.

Kollar mejlen för att se om de tittat över min ansökan än, sökte ju inte in på det vanliga viset utan via posten med en jäkla massa papper, smidigt var det ju inte kan jag säga... Är en stress att inte veta vad man gör nästa termin, jobbar jag eller kommer jag att plugga?

Nu ska jag fördriva tid sen ska vi till Kopparberg och äta smörgåstårta och födelsedagsfika för mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0