24-26/2

Har haft en underbar helg, Började i fredags med att träffa några från klassen "gymnasiet" och festa lite, började här hemma sedan vidare mot Strike och avsluta på Bmb. Hade jätteroligt. Dock inte lite kul dagen efter när jag kollade igenom kontoutdraget. haha På lördagen spenderade jag och marcus tiden nere på stan, åt vår klassiska lunch som vi inte ätit på över ett år, Förut var det vår klassiska söndagslunch. Kanske något man ska införa igen!



På söndagen var det min födelsedag, hade verkligen ingen födelsedagskänsla, men det ändrades fort när jag fick en jättefin present av Marcus och sen bjöd han mig på hotellfrukost på Scandic, Känns så lyxigt att få frossa i allt, det finns iprincip ingenting dom inte har. Jag slopade allt vad dieter heter och frossade på många gånger, man fyller ju ändå år en gång om året,



Sen var det bara hem och baka och ta emot släkten, älskar att få krama om dem och bjuda på massa gott. Provade att baka en tårta med marsipan som jag sedan snittade upp i mitten och la i bär med gelatin på. den blev jättegod men däremot inte sådär jättevacker.








Kommentarer
Postat av: Sara

Men åååååååååååååååååååååååh vilka söta små cupcakes! Nu blev jag sugen på att baka! ;)

2012-02-27 @ 20:28:56
URL: http://pillrigt.blogspot.com/
Postat av: Anna

Det ser ut som du hade en underbar födelsedag :)) och guuud va goda bakelserna ser ut!! Wow! Hoppas du mår bra och att vi ses snart <3

2012-03-02 @ 21:48:50
URL: http://Http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0